مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

برخی مسئولان و کارشناسان رسانه استان قم از دستگاه قضایی خواستند که با انتشار محتوای مجرمانه در شبکه‌های اجتماعی از جمله واکسن هراسی برخورد شود.

واکسن هراسی

به گزارش همشهری آنلاین، فعالیت تعدادی از طلبه‌ها در شبکه‌های اجتماعی در ضدیت با نظام پزشکی و واکسیناسیون، موضوع بحث جلسه امروز شورای اطلاع رسانی استان قم بود.

تعدادی از اعضای این جلسه با اشاره به برخی محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی توسط طرفداران طب اسلامی که جنبه مجرمانه دارد، از مراجع قضایی استان به دلیل عدم تعقیب قضایی گردانندگان این کانال‌ها انتقاد کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم نیز در این جلسه تاکید کرد که باید با انتشاردهندگان مصادیق مجرمانه در شبکه‌های مجازی با نظر مقام قضایی بدون تعارف برخورد شود.

بیژن سلیمان‌پور با اشاره به افزایش مراکز تجمیعی و نظم و انضباط خوبی که در طرح واکسیناسیون وجود دارد، گفت: همه ظرفیت‌ها آماده است که از محموله جدید واکسن استفاده شود اما تعارض‌هایی که وجود دارد سبب شده استقبال از واکسیناسیون کم باشد.

مسئولان قضایی و انتظامی استان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از برخورد قضایی با فردی که در روستای باقرآباد قم ویدئویی با محتوای کذب فوت تعدادی از اهالی این روستا پس از تزریق واکسن منتشر کرده بود، تصریح کردند که دستگاه قضا با افرادی که محتوای مجرمانه در فضای مجازی منتشر و اذهان مردم را تشویش می‌کنند برخورد قانونی می‌کند.

کد خبر 625169

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha